Terima Kasih semua untuk Hadiah Hari Lahir Saya!

 


The most exciting month for me is July; my birthday month.💖

I don't have much words to put for myself other than, semoga saya diberkati dan dalam rahmat Allah swt sentiasa dan dipermudahkan urusan saya. Aamiin Diumur awal 30an, dikala ini saya nak menggembirakan hati ibu dan adik adik saya dan dikelilingi dengan 3 ekor kucing saya dan arwah Ayah sentiasa didalam hati kami 💓

Pertama sekali, hadiah daripada ibu saya. Hadiah paling berharga kasih sayang dan sebuah hadiah yang cukup bermakna dalam hidup saya. Terima kasih Mama 💖

Kedua adalah terima kasih buat adik bongsu belanja saya makan di Sukiya. Sedap!



Saya pun lupa apa yang saya order tapi dalam gambar tu lah saya makan bersama adik bongsu saya 🎔


Buttercream Latte dengan adik adik saya. Seronok berkumpul semua! 🎔


Terkejut dapat food delivery daripada dua orang kawan baik saya sejak sekolah. Air dan hash brown sandwhich! Serious seddap. Gambar makanan lupa nak amik. Sedap sangat hehe 🎔

Terima kasih juga untuk ucapan hari lahir saya dan doa kalian buat saya. Alhamdulillah semoga doa doa yang baik buat kalian semua jugak.

p/s: Semoga tahun depan saya ada suami. Eh? 😎

Fatina xx

4 comments

  1. Happy belated birthday Fatina.. Semoga sentiasa dalam rahmat Allah..
    Aamiin.. Semoga bertemu jodoh yang baik..

    ReplyDelete
  2. Happy belated birthday Fatina! May Allah showers you with His blessings.
    Hidup ni memang menyakitkan tapi Allah dah aturkan semuanya dengan indah belaka.
    Kebahagiaan menanti Fatina, inshaAllah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Cuya :) Aamiin Aamiin ya Mujib :)

      Delete