Saya Menang 1 Year Supply of Cadbury Chocolate!

 

1 Year Supply of Cadbury Chocolate


Assalamualaikum dan hai semua,

Syukur Alhamdulillah. Rezeki yang sungguh indah ini. Saya menyertai contest yang dianjurkan oleh pihak Cadbury pada awal bulan Julai. Saya dapat tahu tentang contest ini melalui sosial media twitter ataupun sekarang dikenali sebagai X. Ramai ye yang menyertai dan ramai juga memenangi coklat daripada Cadbury.

Sangatlah teruja dan gembira bila dapat message daripada pihak Cadbury yang mengatakan saya telah memenangi "Weekly Winner and won 1 Year Supply of Cadbury". Saya menerima hadiah ini pada awal Ogos hari itu. Terkejut dan teruja melihat 5 kotak coklat dan isi kotak kecil yang banyak. 

Saya berkongsi hadiah ini dengan keluarga dan rakan rakan saya dan adik adik saya. 💞

Alhamdulillah.

1 Year Supply of Cadbury Chocolate


5 comments

  1. Banyaknya, nak sikit! Meh pos ke johorr

    ReplyDelete
  2. MasyaAllah.. Tahniah... Murah rezeki dapat coklat.. Banyak betul.. kalau sorg makan mungkin lebih dari setahun simpan haha.. Apapun tahniah... dapat juga berkongsi rezeki dgn keluarga kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih awak :) Makan satu muka naik jerawat dah ni. Betul tu. Gembira dapat berkongsi dengan dorang... :)

      Delete
  3. wahhh.. banyaknya coklat! sedap nya!

    ReplyDelete